2.8.07

Profil.ba

profil.ba

Onima među vama koji žive i/li rade u Sarajevu ili ih je samo put naveo pored poslovnih objekata preko puta Veterinarskog fakulteta, možda je prije otprilike godinu dana zapeo za oči plakat koji je na vrlo efektan način pozivao ljude u potrazi za poslom da posjete web stranicu profil.ba.

Vlasnik ove web prezentacije je Profil, slovenačko neovisno savjetodavno poduzeće koje djeluje u području pronalaženja menadžerskih kadrova. Predstavništvo u BiH otvoreno je 2000. godine. Web stranica predstavlja opsežnu prezentaciju djelatnosti firme, nadopunjenu vijestima (ne tako svježim), ponudom radnih mjesta, detaljima o treninzima, te kontakt informacijama.


profil.ba


Izbor i selekcija kadrova (koja li je razlika između ovo dvoje?) jedan je od opisa djelatnosti Profil-a. Strukturiani pristup u traženju i odabiru objašnjen je pomalo konfuzno, a riječ je zapravo o sljedećem: Profil će (za određenu cijenu) kompanijama koje su u potrazi za kadrovima pomoći pri oglašavanju, intervjuisanju, provjeri, testiranju i ocjenjivanju kandidata, o čemu će na kraju sastaviti detaljne pojedinačne izvještaje koje će staviti na raspolaganje naručitelju. Pri tome Profil garantuje povjerenje i sprečavanje konflikata interesa, te se obavezuje da će ukoliko neki od kandidata u roku od tri mjeseca od početka rada bude otpušten zbog valjanog razloga ili odustane od ugovora, besplatno pronaći novog kandidata.

Profil kandidate pronalazi prvenstveno u vlastitoj bazi podataka u koju se možete besplatno upisati ispunjavanjem on-line upitnika ili tako što ćete jednostavno poslati svoj CV putem e-maila.

Na trenutne ponude radnih mjesta možete se prijaviti jedino putem Profil-a koji je posrednik između kandidata i potencijalnih poslodavaca. Po mom ličnom mišljenju, netransparentnost naziva i podataka o firmama koje nude posao je velika mana ovakvog pristupa. U kojem trenutku se kandidati mogu upoznati sa tim informacijama nije mi poznato.


treninzi

U ponudi Profil-a su i treninzi (kratki sadržaji su dostupni u .doc formatu), među kojima bih kao one sa najzanimljivijim naslovima izdvojila Moć prodaje, Umjetnost komunikacije i Harmonizacija tima... ili 2+2=5.

Logo ove firme je kocka sa tri vidljive strane na kojima su tri nasmiješena lica koja predstavljaju zadovoljnog klijenta, zadovoljnog kandidata i zadovoljnog savjetnika. Kako kocka ima još tri strane, pitam se šta je na njima? :-)


Nema komentara: