8.8.07

Status update

U posljednje vrijeme mi baš i ne uspijeva pronaći puno slobodnog vremena za bloganje o poslovima. Uz to, priznajem, ni inspiraciju nije uvijek lako pronaći. Ipak, broj posjeta, te komentari koje sam pročitala na nekoliko foruma, znak su da je ovaj blog nekome ipak od koristi.

Na bh. webu neki su se site-ovi već odlično pozicionirali na polju ponude i potražnje poslova, tako da im ja ni u kom slučaju ne mogu biti konkurencija (što mi zapravo nikada nije ni bio cilj). Iz tog razloga, odlučila sam se manje baviti objavom konkretnih oglasa za posao (iako će se i dalje sigurno naći pokoji), a više se posvetiti kritikama, idejama i iznošenjem vlastitog mišljenja o aktuelnim web stranicama, ali i samim kompanijama, te događanjima na poslovnoj sceni.

Zahvaljujem se svima koji mi generišu posjetioce linkanjem na ovaj blog, kao i svima koji još uvijek ponekad navrate, uprkos mojoj neažurnosti. Šta još da dodam? Nadam se da ću (vremenom) od ovoga napraviti jedan zaista dobar i informativan blog. Ni Rim nije izgrađen za jedan dan!

Nema komentara: